Nyári emlékek

Mint arról már beszámoltunk, a Dobozi Általános Iskola négy évvel ezelőtt kapcsolódott be Magyarország legnagyobb táboroztatási programjába, az Erzsébet táborok a programba. A programnak köszönhetően számtalan élmény vár tanulóinkra nyaranta. Idén három héten át vártuk a diákokat, három különböző tematikájú táborral. Az alábbi sorok táborozó diákunk, Megyeri Panni tollából származnak.

Az Ökokerekek és meseremekek elnevezésű tábor a hétfői napon a Csaba Parkba ment. Ott a Kolbász Múzeumban mi magunk készíthettük el a kolbászunkat. Míg az sült, addig mi a „Kolbusszal” kolbászoltunk a városban. Miután visszaértünk, megettük az ízletes kolbászt. Másnap Gyulára, az Almásy-kastélyba utaztunk. Sietős lett a látogatás, mivel onnan a Gyulai Várba mentünk. Nem kellett sietnünk, bár a busz sem sietett…

Szerdán ismét Békéscsabán voltunk. Bementünk a magtárba, ami szerintem mindenkinek elnyerte a tetszését. Fent az emeleten volt szinte minden, amire a hosszú séta után vágytunk: sok-sok társasjáték, csocsó, babzsákok. Aki akart, pihenhetett, akiben maradt egy kis erő, az játszhatott.

A csütörtöki napon Szarvasra, a Szarvasi Arborétumba, illetve a Mini Magyarország makettparkba mentünk. Amint megérkeztünk és leültünk, rögtön eleredt az eső. Szuper kezdés! Persze utána nem történt semmi rossz. A táborvezetők ebéd közben furcsállták, hogy lehetünk ilyen angyalok. Hazafelé szinte úgy csináltunk, mintha nem lennének ott a tanárok…

A péntek sajnos nem úgy sikerült, ahogy elképzeltük. El akartunk biciklizni Szanazugba, de nagyon csúnya, sötét volt az ég, ezért inkább nem mentünk; bár attól még jól  éreztük magunkat. Remélem, jövőre is lesz ilyen tábor!!!